Over de held van de dag

Dit is een heel belangrijk ding uit mijn dagelijks leven. Iedere dag probeer ik een Held Van De Dag uit te roepen. Omdat het belangrijk is blij te worden van wat mensen voor je doen. Ooit gaf een vrouw me 50ct uit de fooienpot van haar café om verderop naar de wc te kunnen, en er zijn iedere dag zoveel mensen die je helpen of aardig tegen je zijn dat een Held Van De Dag onmisbaar is. En, belangrijk van De Held Van De dag, zeg dat ook tegen die persoon!

Dus, vanaf vandaag; iedere dag een kort stukje over mijn Held Van Die Dag. En, hierbij probeer ik natuurlijk een trend te zetten en iedereen aan te sporen dat ook te doen! Tweet #heldvandedag, of maak ook een categorie aan op je blog waarin je hetzelfde doet als ik, of post het iedere dag op Facebook! Helden lopen in het wild rond, en ze zien eruit zoals jij en ik, name them!

Plaats een reactie